CPA маркетинг: що це і як на цьому заробити?
Перші CPA мережі з'явилися в Рунеті близько 2-3 років тому. Тоді вони були в дивину і привертали увагу не такої великої кількості людей. Та й офферов було не так багато. Зараз, партнерські програми у форматі CPA - це велика і більш менш стабільна ніша інтернет бізнесу, оборот в якій росте буквально з кожним місяцем.
Суть CPA в тому, що вам платять за вчинене користувачем дію. Це може бути реєстрація в проекті, досягнення рівня в грі, оформлений / оплачене замовлення в інтернет магазині, заявка на отримання кредиту / кредитної карти. Варіантів багато, оплата по них розрізняється, як і час очікування грошей. Але суть скрізь одна - ви спрямовуєте користувачів на сайт партнерської програми (оффер) і вам оплачують дії, які ті вчиняють.
Користувачів можна відправляти з різних джерел - зі своїх сайтів, з мереж контекстної реклами, з таргетованої реклами ВК, тизерних мереж і так далі. В основному працюють з CPA вебмайстрів можна розділити на дві категорії - арбітражнікі (які купують трафіку за гроші і конвертують його в більш вагому суму на оффера CPA мереж) і власники сайтів, які заробляють за рахунок пошукового трафіку.
У першому випадку, все куди ризикованіше і для того, щоб щось заробити потрібно ризикнути своїми грошима. А адже крім стандартного ризику отримати збиток зі своєї вини (невірно сформована рекламна кампанія), завжди є ймовірність з якоїсь причини не отримати гроші від CPA мережі. Але при цьому, якщо у вас є потрібний оборотний бюджет, то можна відразу вийти на нормальну суму заробітку.
У другому випадку все більш безпечно. Але... потрібен сайт. Причому, з більш-менш конвертабельності трафіком, прибуток від відправки якого на оффер буде вище, ніж сума, яку можна було б отримувати за рахунок контекстної реклами. І для заробітку 700-1000 гривень на добу на оффері розважальної тематики вам знадобиться від 7-8 до 15-20 тисяч відвідувачів щодня. Якщо у вас вже є такий сайт, то ви напевно розберетеся яким чином на ньому можна заробляти і що за оффер туди краще поставити. А я ж перейду до арбітражу трафіку - варіанту для вебмайстрів, у яких немає великих проектів, за тематикою відповідних під формат CPA.
До слова, арбітражнікі - це значний прошарок серед вебмайстрів CPA партнерок. І за рахунок оборотів вони займають більшість місць в топах.
Для того, щоб почати заробляти в якості арбітражніка, вам знадобиться:
- доступ до адекватного оффера;
- по можливості надійна CPA мережу;
- 2-3к рублів на експерименти (якщо збираєтеся лити трафіку на розважальну тематику);
- можливість приділяти роботі час;
- наявність завзяття та деякої фантазії;
Під адекватними офферами, в першу чергу маються на увазі оффери з оплатою за реєстрацію або реєстрацію + дію всередині проекту (досягнення рівня в грі або купівлю купона в сервісі знижок). З них найпростіше стартувати, тому що ймовірність отримати збиток у даному випадку менше, ніж при роботі з оффера тільки за дії усередині проекту або за продажі. У ці ніші я б радив сунутися вже після того, як отримаєте якийсь досвіду арбітражу і хоча б пару місяців відробите в стабільний плюс.
Проблема в тому, що хороші для старту оффер, найчастіше недоступні для новачків у CPA мережах і розташовуються на «просунутому», а то й взагалі «VIP» рівні. Про те, як отримати до них доступ і з яких з них краще починати, я розповім в окремій статті.
Надійних CPA мереж в яких я дійсно впевнений, всього кілька. Про досвід роботи з ними і пріоритетах при старті, буде логічніше розповісти в тій же статті, де будуть висвітлюватися оффер.

Що стосується часу необхідного для старту, то в моєму випадку я вийшов в плюс уже на другий день роботи. Більш менш нормальні обсяги прибутку з'явилися через пару тижнів після старту. Потім, з певними проміжками, я нарощував оберти і удосконалював схеми зливу трафіку. Відразу обмовлюся - я зливаю трафік в основному таргетованої реклами ВК. На жорсткому диску лежить курс по Яндекс Директ Факбіза і він тонко натякає, що скоро б пора зайнятися і арбітражем з контекстної реклами. Але поки я сосредточен на ВК, тому й основна частина матеріалів присвячених арбітражу, які будуть з'являтися найближчим часом на блозі, будуть націлені на висвітлення роботи з кампаніями в ВК.
Коментарі
Стрічка RSS коментарів цього запису